Campbell River-Tofino

15 september 2016 - Tofino, Canada

Donderdag 15 september.

Van Campbell River naar Tofino is een erg mooie route, veel lekkere bochten waar vooral de chauffeurs erg van genieten. We komen halverwege de middag aan bij het visitors info center, waar een aardige info-dame ons vertelt dat de campground die wij op het oog hebben, is volgeboekt. Ze geeft ons twee alternatieven; één in Ucluelet en één in Tofino. De campground in Ucluelet ziet er in onze ogen niet zo leuk uit, dus doorgereden naar Tofino. Gelukkig is daar voor alle drie de campers nog een plekje. Nadat we ons geïnstalleerd hebben, gaan Jaap en Cobie nog even naar het strand met de bedoeling een boulevard te vinden. Er is echter alleen strand, waar een aantal kampvuurtjes brandden. Dus maar weer terug naar de camper.

1. Erik en Greet:
    18 september 2016
    Hier is het Jaap zijn dag, Feyenoord gewonnen van PSV.
    Leuk om jullie verhalen te lezen! Blijf genieten met elkaar!
  2. Bram en Ans:
    18 september 2016
    Hallo luitjes, het klinkt allemaal weer spannend en mooi maar volgens mij hebben we hier in Nederland beter weer vanmiddag nog met een wijntje op een terras gezeten, zeker de 1e koop zondag in Veenendaal, was reuze gezellig. Hopelijk komt bij jullie ook het mooie weer snel en Jaap we missen je. Allen nog een fijne reis.
  3. Ineke:
    19 september 2016
    Was weer een heel leuk verhaal. zo te lezen genieten jullie. groetjes